Lunch.

Okej morgonpromenaden imorse var grymt jobbig! Helt otroligt!! Men man är väl sliten efter allt morgonjobbande. Well. Idag skiner solen som aldrig förr igen här i götet, ska möta upp Lindström för en solig fika efter lunch, alla behöver kaffe liksom! Sitter och äter min sesamfröpanerade firre med bulgur. God men kunde ha kryddat mer känner jag! Skulle bra gärna ha lite räkor ikväll... mm mm.

Skolan gick bra i alla fall, lite regular munhuggning mellan mig och min lärare. Precis som det ska vara alltså! ;) Nu ska jag surfa lite andra bloggar som kanske har roligare liv än mig som morgonpromenerar, följer matschema, tränar och tjatar om hur jobbigt det är.

Nej jusstja det är ju vad alla bloggar talar om såhär när beach 2008 närmar sig. Haha!

Kommentarer
Postat av: O L G A

RE: skojjar du! Man vet inte om man ska skratta eller gråta! Jag är bara SÅÅÅ less på det här nu... Jag ska fan åka utomlands och gå på sjukhus där istället, kanske åker på gulsot men foten blir nog hel igen, haha!

2008-04-21 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0