Ljusare dagar.

Herregud! Peppen gjorde sitt! Höll i sig! Jises vi går mot ljuset i tunneln! Jag är så jävla lycklig idag, lyckligare än på väldigt länge. Därför att jag ser hopp inför framtiden, min klass, denna kurs, jobbet. Allt verkar ordna sig som det brukar göra! Som vi alla visste att det skulle göra men hade svårt att tro under de mörkaste tiderna. Ahhh vilken befrielse! Vill bara studsa högt! (Om jag fick)

Varför är ja så happy? JO! Vi har en underbar intim klass på 8 personer (var dock bara 7 idag). Alla dessa är härliga grabbar och en härlig tjej som jag faktiskt tror att jag kan komma överens med. På ett bra sätt! Grymt roliga relationsdisskusioner idag på rasten. Haha vissa har det fan inte lätt, babe I love you!!! Sedan verkar kursen väldigt lovande och intressant, mindre najs att vi ska skriva något om Svedberg och köra en intervju samt observation men roligare än barnmedicinska aspekter på idrott i alla fall! Det finns hopp med andra ord.

Dessutom ringde jobbet idag! Ska åka in och göra min badge samt ha inskolning på fredag! 8-16, det blir en lång lång dag alltså. Och ingen bil har man undra om jag ska speeda och ta tag i bilproblemet imorgon eller om jag helt enkelt tar bussen första dagen. Får se måste i alla fall åka på stan och köpa svarta byxor samt bra arbetsskor. Spännande spännande!

Kommentarer
Postat av: monkan

haha, ni är ju t.o.m. färre än vad vi är, sweet!

2008-04-02 @ 15:23:04
URL: http://enligtmonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0