Kattegatt.

Jag älskar mitt nya jobb! Även om jag är ovan och har nu ont i fötterna så älskar jag jobbet. Har dessutom så mycket kvar att lära, kassan skrämmer mig lite men en sak i taget så ska det nog gå bra. Jobbar kanske med de härligaste tjejerna i världshistorien! Åh! Så trevliga och underbara! Bra lön har jag också och det är alltid fart och mycket att göra. Massor med olika saker så man blir aldrig less heller och tiden går jättefort.

Fan det här kommer bli gött som göteborgarna säger! Trots de okristliga arbetstiderna, man får väl bli morgonpigg då... Frukost och lunch ingår i jobbet dessutom. Fab fab fab och lunchen är inte vilken som hellst utan det är riktig jättegod husmanskost. Dessutom gick det jättesmidigt att åka buss ut dit och för 150 kr extra på mitt vanliga spårvagnskort får jag gratis flygbuss i en månad.

Dessutom har jag 10 % på taxfreeshopen med parfymer och smink, samt godis. Haha de ni!

Kommentarer
Postat av: Jexina

men hallå? kan du köpa en mascara åt mig på taxfree?

2008-04-04 @ 18:08:26
URL: http://jexinas.webblogg.se
Postat av: Nina

men hallåå!!
fixa jobb åt mig så kommer jag nu nu nu :)

2008-04-04 @ 18:36:11
URL: http://lungii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0