Käkar gröt.

Jag vet att tjatet och klagomålen om gröten är ständigt återkommande men jag har made peace with it. Sitter nu och kämpar med gott mod! Tänker på hur snygg jag ska vara i mina svarta jeans på Avenyn med ett glas Rosé i handen i sommar ;P

Till årets händelse. Jag är ute och går, jag svettas, jag diggar min musik. Är liksom på upploppet så peppen och adrenalinet far i kroppen. Plötsligt känner jag hur någon nyper mig i stjärten! Herregud jag tror jag dog och fick 5 hjärtattacker i rad.

Det var Josie såklart ;) Haha! Gjorde min dag!

Kommentarer
Postat av: Josie

HAHAHAHHAHHAAHA de va så jävla roligt!!!! :D

2008-04-22 @ 08:57:06
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: Nina

HAHA Jag ser framför mig hur rädd du vart ;)

2008-04-22 @ 09:19:11
URL: http://lungii.blogg.se
Postat av: syster

haha! så roligt =)
kollat mejlen?

2008-04-22 @ 10:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0