Jag är sämst.

Att min framförhållning lämnar mer att önska är ju ingen nyhet. Men snyggt, 2 timmar hårt jobb framför burken resulterade i 4 sidor examinationsuppgift (skit, skit och mer skit om det är något jag kan så är det ordbajs). Jag måste erkänna, it's not my best work. Det känns sådär hett att lämna in. Det är inskickat.

Det kan bli pinsamt imorgon. Jag vet inte. Känns som att jag kunde ha skrivit mycket mer men min hjärna gör ont och det skulle vara typ 3 sidor ungefär så jag vill ju inte övertagga. Men det är fan inte bra alltså. Får se om jag förstått eller inte. Nu har jag en uppgift kvar att göra. Ska börja ikväll och göra klart imorgon. Svedbergfrågorna känns rätt chill. Kanske handla idag? Träna blir det i alla fall. Var är mina belöningar????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0