Hihi.

Ibland är jag jävligt fyndig, i alla fall i enlighet med mig själv. Speciellt när jag har varit vaken i typ 100 timmar som nu (okej jag sussade en halvtimme efter jobbet men HALLÅ jag ligger ju back!). Snackade lite med Lungi idag och sa lite roliga saker utan att mena att vara rolig men det var hysteriskt kul ändå. Ända. Haha. Roligt ord det där.

Nu svammlar jag bara och ni fattar såklart ingenting men det gör inget. För jag sitter här och fnissar åt mig själv och det är bannemig det viktigaste. Började förövrigt göra som Amy gör hemma fast på jobbet. Jag pratar med mig själv. På fullaste allvar, helt otroligt underhållande ska jag säga er! "Oj oj nu blev det lite snålt med juice här va?"

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHAHAHAHA Det var sjukt kul ;) jag skrattade högt och länge!

2008-04-09 @ 22:30:26
URL: http://lungii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0