Herr Duktig.

Haha när det gäller att vara sambo så lär man sig som sagt massvis med nya lustiga saker om människan man bor med. Jag insåg ganska tidigt att jag hade blivit en lightversion av min pappa, dvs ska kolla in allt den andre gör, hur han gör det samt rätta så att han gör det på rätt sätt (mitt sätt). Det var lite störande men jag har fått bukt med mina impulser och tagit ner dem till en hälsosam nivå.

Det var i alla fall inte det jag ville poängtera i detta inlätt utan det är min kära sambos förehavanden som jag tycker är lite lustiga just nu. Man kan verkligen inte tro det eller så men han är sjukt sparsam! Jag ser nu att YES flaskan står upp och ner för att få ut sista 3 dropparna diskmedel (jag hade slängt!?). Dessutom har vi typ 3 ketchup flaskor i kylen (jag gillar inte när den blir som sprutig och pruttar ut ketchup usch) med typ ett sprut kvar i varje. Kan det måhända vara studenttiderna som sitter i för Herrn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0