HAHAHAHAHHA!!!

Ni vet Träningslära tentan som jag inte alls pluggade till på grund av 5 dagars feber men jag gick dit och skrev ändå bara för att? Som jag var 100 % säker jag hade failat och har börjat plugga till omtentan? Well jag klarade den tydligen. Hahaha det är tamefan inte sant! Visste knappt något på flera frågor herregud jag fick precis godkänt, på pricken rätt antal poäng. Det är ofattbart.

Kan inte jag få plugga och skriva tentor resten av mitt liv? Jag äger ju FETT! En naturbegåvning. Åh. Jag älskar mig själv stunder som denna. Fan jag känner Go för livet igen. Det går bra nu, kompis det går bra nu. På med de inre attributionerna nu, nu ska jag brassa på för mig själv om hur otroligt begåvad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0