Ge mig styrka.

Just nu känner jag mig totalt överväldigad faktiskt. Det är driftstopp i hjärnan på mig, att ja lyckades genomlida dagens examination med någorlunda resultat förstår jag inte själv. Imorgon ska jag till giljotinen igen. Måste bara hinna/orka/göra det som skall göras inför det också. Innan imorgon då ;P

Ätit nu i ala fall. Hatar när de drar över och jag har glömt fika. Det suger mest. Min keso stod hemma på bordet "snyft". I övrigt är jag lite less på min snuva men får peppa mig med att lill-sis kommer på onsdag och jag är ledig en hel vecka från och med imorgon. Om man bortser från en liten arbetsdag (onsdag). Ska verkligen ta igen mig! (Med rödvin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0