Gårdagens lustiga.

Ni vet det där roliga jag skulle berätta häromdagen men hade glömt bort? Det är tillbaka! Ett litet ljus tändes i min övrigt väldigt mörka och förvirrade skalle när jag åkte flygbussen idag. Nämligen häromdagen när jag satt på Korsvägen och väntade på bussen kom det en pensionärsgubbe och satte sig brevid mig och började konversera.

Han frågade saker om min "M P 3 spelare" samt pratade massor om chartrar. Gamlingar åker mycket på charter! Gubben hade varit på Lanzarote typ 5 ggr och skulle nu åka för tredje gången till Kreta. Han gillar Kreta det är trevligt. Jag kunde bara sitta och fundera över om gamlingcharter är som ungdomscharter. Jag menar man har ju hört vad som försigår på äldreboendena... Det spriiiiiids både det ena och det andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0