Fullt ös.

Av någon anledning fick jag tummen ur och jobbar i hemmet för fullt! Tvätten är på, nya sängkläder är på, smutstvätt samlad i en istället för flera högar osv. Håller på att plocka ihop ordentligt här, har ett ton med disk som väntar också, är sådär laddad på det men vad gör man. Vill få fint och prydligt innan mitt nya liv börjar. Eftersom idag är första dagen i resten av mitt liv. Yes peppen är still here!

Måste dock erkänna att jag blir anfådd av allt städande, sjukt tungt arbete! Eller så är det sjukdomskondisen som spökar, ja jävlar. Imorgon blir det shopping, dyrt lär det bli voj voj. Svarta byxor och svarta arbetsskor. Med tanke på knät ska jag satsa på väldigt ergonomiska samt oförskämt dyra arbetsskor. Dessutom måste jag se till att ha en good hairday på fredag, vill ju inte se ut som en kuk på bilden till min badge. Jag gillar att säga badge, det ger mig någon slags auktoritet. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0