Exotiska frukter.

Sitter och sippar njutningsfullt på min mango/ananas proteinsmoothie efter träning. Sjukt god blev den faktiskt jag är nöjd med min uppfinningsrikedom! I alla fall gjorde jag något dumt idag. Jag trodde jag var redo för att öka från mina 5 till 6 kg. Icket. Dock är jag en envis idiot så jag körde på med för tungt. Nu har jag ont så det  var dumt.

Är faktiskt sjukt envis, satt på cykeln och körde på väldans bra efter styrkan! Pressade mig själv verkligen, det var skönt. Fullt ös sista 10 minuterna mumma. Well nu ska jag dricka klart, duscha, borsta tänder och sova för imorgon väntar morgonpromenad 06.30. Yeah.

Kommentarer
Postat av: tak

buhuuu :(

2008-04-06 @ 23:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0