Dryg jävel.

Vår lärare älskar att provocera. Ibland undrar jag om han älskar att provocera mig för det blir alltid munhuggning på hög nivå. Jag har ju väldigt bestämda åsikter om saker och ting som ni vet. Då kan inte nån jäkla lärare komma och rubba på det hela bara för att. Fan kan han sätta dit mig kan jag sätta dit honom! Ha!

Annars var det en rätt givande lektion, blev nästan bara diskussion i 3 timmar. Det är faktiskt utvecklande att reflektera över sitt egna ledarskap men jag brinner faktiskt av när allt ska vara så avskalat. Svart eller vitt. Livet är en jävla fet gråskala och allt beror på andra saker som till exempel situationer. Huga! :) PK människor är dryga.

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

`Det börjar bli dax att dra några bärs igen ägo.

2008-04-22 @ 18:56:04
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0