Dagens lärdom.

Note to one self: Bakplåtspapper brinner jävligt bra.

Ja jag har lyckats bränna lyan till grunden praktiskt taget, med mina tappra försök till hemmafruande. Jises vad det brann! Jises vilken panik! Vad gör man när det brinner? Först brann det lite så jag försökte blåsa ut det som födelsedagsljus, det är i princip min enda konfrontation med eld årligen. Fungerar det?

Nja elden börjar brinna mer aggressivt, brandvanaren börjar tjuta frenetiskt jag står och håller i en brinnande brödform. And so on. Slutar med att ja ställer ner skiten i hon och spolar vatten. Så nu har jag bara en asgod limpa istället för 2. För den andra är dränkt i vatten samt nedbrunnet baakplåtspapper. Well.

Jag är alldeles skakis! Är det normalt?

Kommentarer
Postat av: monkan

Nämen, troddde bara att det var jag som lyckades med sådan action i köket. Skönt att jag inte är ensam och att du löste det på bästa sätt!

2008-04-07 @ 20:06:36
URL: http://enligtmonkan.blogg.se
Postat av: O L G A

RE: ojdå! Läkarna tycker inte att jag ska använda knäskydd men utan det pajjat knät totalt, jag har testat :p

2008-04-07 @ 20:43:36
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0