Blogg.se

Självklart måste detta nämnas ty sådant rabalder har uppstått angående den alldeles försenade flytten av plattformen. Jag har självklart också abstinens som alla andra men roas ändå oerhört av alla kommentarer. Det är inte de som klagar som roar mig. Nej nej jag älskar klagomål! My favourite cup of tea.

Det roliga är alla som är seriösa och ska säga "åt" de som klagar. Haha vafan om ni har så mycket liv varför sitter ni och kommenterar och deltar i "chatten"? Oj oj självinsikt åt vissa skulle jag ordinera. Dessutom har blogg.se varit dåliga på att uppdatera in this time of need. Vad sänder det för budskap till deras bloggare? Att kass uppdateringsfrekvens på bloggen är helt okej??? Hela bloggvärlden är på väg att rasa samman. Let's pray!

Kommentarer
Postat av: Joel

Nu verkar det funka igen. Jag å monkan har bokat tågbiljetter nu, nedräkningen är startad :D Cheers

2008-04-01 @ 08:42:04
URL: http://gladasjuan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0