Alla ni världens fashionistas.

Okej, alltså det här med shopping! Herregud! Det är svettigt, det är jobbigt, man hittar aldrig det man söker, det är svettigt, dyrt och sist men inte minst beroendeframkallande. Jajjemän när man väl drar fram kortet en gång blir det väldigt lätt en gång till och en till och en till... and so on. Ja jag har ingen karaktär det vet vi väl redan sedan tidigare?

Slutligen har jag hittat ett par svart, raka, vanliga byxor. På Gina Tricot, Zandras butik faktiskt jag träffade henne! Mycket trevligt med bra expedithjälp för en gångs skull. Det var ju kul att man hittade svarta, raka, normala byxor efter att ha sprungit i tusen affärer och provat 2000 byxor som varit apfula, trånga samt osköna. Dessutom klibbar de fast så härligt när man blivit svettiga efter att ha provat de första 1000 paren.

När byxproblemet var löst kom problem två. Arbetsskor. Ja de är dyra, fula, tantiga dock sköna. Och det finns alldeles för många att välja på! Jag ber till gud att de jag köpte blir bra för de kosta mig halva studiebidraget och var de enda som inte var skitfula men riktigt sköna. Well. Jag behöver äta för jag är svettig, hungrig och död. Shopping är döden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0