1. Done.

Uppgift 1 av dagens sysslor är slutförd. Systembolaget. Skönt att det fanns en gigantisk parkeringsplats, rätt mycket folk men många kassor öppna så jag gjorde mitt och stack. Haha Josse jag blir också en BIB kärring. Hahahahhaa... Vi gillar våra BIBar helt enkelt, what can I say?

Karln fick sin öl också. Fan imorrn smäller det, lite i alla fall. Bäst att ladda kameran. Nu ska jag laga mat och diska. Det är sysslor 2 och 3. Det bränner på min bringa. Aj aj aj. Solskyddet åker på nu. Vi blekisar kan inte vistas utan i solen helt enkelt. Av erfarenhet vet vi alla att jag är den enda personen som kan bränna mig i Sverige i April. Fan nytt rekord alltså ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0