Suck och stön.

Då var man äntligen framme. Oväntat att sursas med sina sura automater överallt och högteknologiska sätt att flyga ska krångla.. såklart har jag checkat in men det går inte att dra kortet, nehe? "ställ dig sist i kön så tar jag dig när alla andra har klivit på" verkligen service liksom, där står man med hjärtsvikt att något blivit fel totalt. För jag är ju stjärnan på fel, lyckades ju boka flyg på fel dag förra året, jättefestligt ;) Blir inte bättre av att man mår apilla hela vägen till sthlm och typ får en tillrättavisning när man ber om ett glas vatten så man kan undvika att spy, typ att dom inte bjuder på vatten egentligen utan man måste köpa ramlösaom man vill ha men denna gången var dom snälla. Jaha vill dom h spya fulla sätet istället för 15 kr? Hur som hellst lyckades man ta sig fram till Arlanda och där fungerade allt bara fint för en gångs skull, slapp kön drog bara kortet och vips var jag på planet, enda nackdelen var att ja fick sitta längst in. USCH!! Men som vanligt på andra sträckan på mina tripps till Göteborg sov jag som en stock, säkert med gapande öppen mun! (Ni som har sett mig sova vet hur den ser ut ;P)

Regn och rusk här också precis som norrland så det var ingen omställning, dock har jag nästan saknat spårvagnarna lite :P var som mysigt att åka spårvagn i regnet, håller tummarna att våren utvecklar sig som jag vill då får jag åka många gånger ;) Så nu sitter jag här i Göteborg, ensam fortfarande inväntar the man som varit i Danmark på upptåg. Har hört ryktesvägen att han ska dyka up vid 22 så ett tag till får man se härlig söndagstv ;P Först upp... Hollywood unscensored eller hur det stavas, frossa i kändisar livar upp vilken söndagkväll som hellst!


                  

Ärligt föredrar jag marktransportmedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0