Sommaren 2007.

Varje år undrar jag hur fan ska jag överträffa denna sommar? Och varje år sitter jag i slutet av sommaren och blickar tillbaka på sköna bilder som väcker ännu skönare minnen om vad man har gjort under sommaren. Ja jag har varit grymt dålig på att uppdatera men det är för jag har rest så mycket och inte alltid haft tillgång till dator. Nu när man sitter här sista dagen på "lovet" eftersom skolan börjar imorrn blir man sugen på att sätta lite fart i alla fall och visa lite vad man har sett i sommar. Detta har varit klart bästa sommaren hittils och med lite bildbevis ska jag visa er lite vart jag har varit ;) Känns lite tungt att vara tillbaka i verkligheten men lite skönt på ett sätt att få vardagsrutiner idag. Men jag lovar er den här är en sommar jag sent kommer glömma...


image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0