Regn och rusk.

Idag ska man åka iväg igen, flyga usch gör mig alltid lika nervös!!! Ska byta regn och rusk i umeå mot regn och rusk i göteborg! Haha, blir att tentaplugga ordentligt i veckan eftersom jag itne vill göra bort mig totalt på fredag.. får se hur det går men hoppet är väl det sista som överger en? Tänker hålla mig till mitt motto, sikta lågt och landa högt! Funkar skitbra på universitetet ;P Hittils i alla fall. Tror jag packat allt jag behöver, såklart glömde jag min plånbok hos Anna på middagen igår, snyggt! Men i övrigt är jag väl game, har kursböckerna, nyladdad mp3 och mobil. Vad mer behöver man liksom? Tack Anna förresten för middagen och det trevliga sällskapet igår! Hoppas du hade roligt på Rex :)

Annars har jag mest jobbat i veckan och i fredags kväll så helgen har varit lugn. Har lämna D-Kupan för gott nu förresten, tillbaka hos Papi och jag måste erkänna att det inte direkt får mig att jubla av glädje.. 3 långa månader kvar. Kunde ingen tala om för mig att man inte kan flytta och sedan komma tillbaka? Tycker han försöker hålla efter mig värre nu än när jag bodde här sist, haha. Jag låtsas ju i allafall att jag är vuxen! Låt mig ta mina korkade beslut själv. Bah.

Nu är jag i alla fall spänd av förväntan för jag ska få träffa karln första gången på 3 vckor, tycker det känns som en och en halv evighet ju! Hoppas bara han itne tappar bort sig på vägen hem från danmark :P Yrbollen där..Tagga alla umeåbor i alla fall för vi komemr båda upp på fredag och då jävlar är det tentafest utan dess like!!!

Ska skärpa mig med bloddandet jag vet. :) ps. Slutet på Japans GP imorse var fan en riktigt spännande rysare och jag är facebook beroende nu. Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0