Gud så stressad.

Idag har jag verkligen inte gjort många knop, nollningsmöte blev det i alla fall och då uppdagades det bara att det var ännu mer att göra som det inte finns någon tid till. Kan man bara få krypa under jorden och gömma sig tills allt är över? Det ska nog lösa sig som allt annat. Bilen krånglade idag också och gav mig hjärtsvikt, jises! Men som vanligt löste allt sig till det bästa men jag verkar lätt uppjagad just nu. Fullt ös med nollningen imorrn, dessutom börjar den imorrn kväll! hjälp! Lite nervös för att vi ska prata inför nollorna, vet inte riktigt vad vi ska säga men det löser sig väl på plats hoppas jag. Försöker slappna av med lite Lostprophets så man kan sova. Borde sova. Kanske ska sova? Mer uppdateringar från sommaren kommer, dock kan det bli ont om bloggande nu i veckan under nollningen men jag ska försöka. Jusstja har ja sagt det, jag ska se fotbolls em kval till helgen! Sverige - Danmark, mannens jobb bjuder så man får väl pallra sig iväg :) Ska bli hur kul som hellst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0