Är knoppen dum får kroppen lida.

Det kunder faktiskt inte vara mer sant, jag är rädd för att den stadigt stigande åldern börjar ta ut sin rätt! Imorse när jag vaknade önskade jag att jag hade farit hem efter nollningen och lagt mig som alla andra normala människor som ska upp 7.30 dagen efter istället för att fara vidare på efterfest dricka mig salongsberusad och vingla isäng vid 01 ;) Tror fan att kroppen börjar säga emot på alla korkade fysiska aktiviteter blandade med öl men samtidigt så måste man ju pressa sig sålänge det går! Det lär ju bli rullator vid 35 ändå så man kan väl lika gärna passa på och ha roligt sålänge man kan! Jag och Monica hängde med våra kära nollor igår igen. Dom är så sköna! Helt otroligt :) I lööööv my kids ;) Grupp 7-8 gjorde återigen en stabil insats i tävlingarna med en hedervärd andraplats i totalen på fredagens aktiviteter, losa med 3 poäng det svider! Det är svårt att vara opartisk som general när min grupp är bäst ju.. möte på söndag om nomineringarna så får vi se hur allt landar. Men vi fick i alla fall en asgod kladdkaka av Sofia! Bra smörning, ps. Sofia är mitt fadderbarn! Dessutom fick jag ett till igår, en David får se om han kan hålla jämna steg med Sofia, jag är tveksam för Sofia håller jämna steg med generalerna och det är ingen lätt uppgift!

Nu sitter jag på arlanda, my man landar 14.30 så det är ett tag kvar. Ska bli grymt kul att ses och grymt kul med live landskamp! Även fast jag missar festen ikväll, men jag litar på att grupp 7-8 och dess faddrar kommer ha en kanon skiva hos Joel & PP. Litar på att min grupp, 8 kommer ta hem några dueller i alla fall, jag tror Sofia vinner ölhävningen ;) Som sagt Sverige - Danmark live på Råsunda för min del ikväll, och sova och häta frukostbuffé på Scandic hotell. Mums! Ibland är det bra att ha en man med förmåner ;) Såklart fick jag och Monica (de härliga nollningsgeneralerna) ta tag i planeringen av insparkssittningen och efter lite stress och några hjärtinfarkter från min sida är vi med i gemet igen. Känns bra att ta en liten paus från allt idag och ha lite "mini-semester". Stress är itne bra för rynkorna :P

Har dessutom pluggat idag känner mig sjukt duktig! Läst första kapitlet i vår fina Marketing blaha blaha blaha bok, tycker den är väldigt bra faktiskt så jag ångrar inte köpet! Trots att den är på engelska är den väldigt lättläst med många bra exempel som belyser det mesta. Den är då tusen gånger mer upplysande än vår 64 år gamla föreläsare... Blir nog hemskolning i veckan för min del ;)

Kommer mer bilder från sommaren när jag är tillbaka i min kära lägenhet! Även från nollningen, vi har ju den kvar och Washington, Italien och Franska rivieran ;) Så ge inte upp hoppet mer skoj kommer upp på bloggen senare!

HÖRDE JAG EN SKÅL?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0