You're making a choice to live like this.

Jag måste vara totalt sämst! Försov mig idag så jag missade jobbet. Dom bara skrattar åt mig ändå, jises hur ska jag någonsin klara av vuxenlivet någon gång i framtiden? Var värt att tomglo dålig natt tv för att sedan inte vakna. Ärligt så vaknade jag faktiskt 04.50 men kände väl att det var lite väl tidigt att kliva upp då ;P Snoozning är grymt farligt i alla fall.. är det ens någon som vet vart jag jobbar? När jag inte är i skolan och halvsover är jag i köket på Ersboda Folkets Hus som faktiskt blev årets folkets hus 2006 ;P *Stolt*

http://www.ersbodafolketshus.se

Nu har jag bytt om och börjat göra mig klar för skolan! Börjar 13.15 och sedan ska jag göra comeback på IKSU nu kör vi för fullt igen. Känner mig peppad som fan fastän jag är lite trött.. Ska nog fixa mig lite kaffe. Något mer som står på tapeten idag är beställa framkallning av bilder och söka reda på en kursbok :) Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0