You might wake up and notice you're someone you're not.

Igårkväll när jag åkte till Monica hade jag massa djupa och intressanta blogg topics. Såklart kommer jag inte ihåg en enda av dom för allt som fanns i min hjärna försvann under "Bullshit" programmet. Det handlade först om att man kan förstora sin penis med hjälp av hypnos (och tanke kraft)?! Känns lite väl konstigt till och med för mig men det var ju ett intressant ämne! Sedan övergick det till det som senare kommer gå ner till historien som det läbbigaste ögonblicket i TV6 ever!! Det handlar om omskärningar i USA eftersom det är så vanligt där, för eller emot omskärelse? I slutet av programmet blev ledarna övertygade emot i alla fall. Eftersom det enda hållbara argumentet för var "estetisk tillfredställelse" och konsekvenserna var sämre sexliv och mindre snopp var valet ganska enkelt ;P Själv tycker jag det är läbbigt med omskurna. Låt den vara intakt!!! Läbbiga bilder på skrikande bäbisar som blir omskurna.

Men åter till poängen av det läbbigaste ögonblicket på TV6, nämigen en gammal gubbe drar fram sin jätte-jätte-gamla, jätte-jätte-lilla och sjukt-jävla-skrynkliga snopp för att visa sin restaurerade förhud ;P Jag vet visst låter det festligt? Han demonstrerar med nå snopp-kulor man ska hänga där med tyngder som ska dra ut förhuden, man kan tydligen rädda en omskärelse med att dra ut den resterande förhuden. Okej???

Innan allt detta var avklarat blev det inga barn gjorda på Fek området. Men när detta och min plötsliga panik för ihopflyttning var överspelad vart det fart på våra små smygpluggiga arslen! Vi fick dock efter ett tag sätta kuddar under våra arslen för träsmaken infinner sig efter en stund... Slutligen blev vi klara med pluggandet, alla instuderingsfrågor besvarade och allt detta en dag innan en dag innan, fattar ni?

Slutligen, är det inte givet att man 03 på natten ska möta en polisBUSS på Ersboda (vars annars?).


Morgonens låt: My Chemical Romance - The End

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0