Yeah, she is beautiful, but she don't mean a thing to me.

Då har man varit lite social, sett Helsingborg - Dalen hos Monica eftersom hon har den där jädra TV4 Sport som ingen annan har och som sänder elitserien i innebandy. Det blev en lustig tillställning, vi spana på vår käre klasskamrat Patte och hans vänner. Det suraste var att när det var typ 5 minuter kvar och Dalen ledde med 3-2 var oddset på Helsingborg 20... och vi skojjade om att satsa och så vann dom i sudden!!! Sjukaste... 20 gånger pengarna hade varit najs nu när man ska köpa en ny dyr kursbok.





Facebook som fortfarande är en besatthet för mig var man tvungen att kika in på idag också. Där har jag fastnat för en applikation som heter "Compare People" jättelustigt att se vad folk tycker om en. Min lista toppas av bland annat  "Am i most Jealous of" och "Better mother" (av någon sjuk anledning?) och som stolt sista plats har jag hittis haft 0 % på "Studies harder" vilket någon nöt har pajat idag med en röst för!!!! Så arg så arg. I alla fall är något som gör mig lite småledsen att 6 personer röstat emot mig angående "Prettier" så det måste innebära att folk tycker jag är ful? Men som Death Cab For Cutie sjunger, Yeah, she is beautiful, but she don't mean a thing to me, kanske det är lika bra att vara lite ful ibland :P

Jobb imorrn... jag SKA ta mig upp hade jag tänkt :P Ringa lite meningsfulla samtal också. Man kanske ska lägga sig i tid då? Är helt död och jag måste återfylla kaffetermosen innan föreläsningen också. Operation "Spara pengar & bli en seriös student" är i full gång!

Jag saaaaaaaknar dig!!!!!

Dagens bilkörarlåt: Death Cab For Cutie - Tiny Vessels











 

Kommentarer
Postat av: Monkan

kan Team Fylla klara den nya målsättningen.. haha, jag är lite tvekis..

2007-10-08 @ 23:48:55
Postat av: Josie

Tooog du dig upp i morse? (A) ;)

2007-10-09 @ 11:01:40
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: The Bitch

SÅKLART! tog jag mig upp :P pappa besprutade mig med allan sprutan..

Om Team Fylla klarar vet jag inte men de lär försöka!!! Haha är itne det nog?

2007-10-09 @ 22:20:05
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0