Why don't you hear me when I'm calling out to you?

Börjar bli less, det enda jag gör är sitta hemma och se tv/sova och knapra piller men jag känner mig sliten ändå! Nu får det väl vara nog snart! Satsar fullt ut med c-vitaminer och piller sista dagarna ändå, trots allt 3½ dagar kvar. Inga sår i alla fall! Kan jag andas ska jag upp på bordet om jag så ska dö på kuppen.

Annars då, rätt lungt hade möte med grupparbetesgruppen idag. Känns faktiskt bra! Alla är för effektivt arbete och det gilar jag, blir nog lätt så med en massa "Shapers" ;P. Ja! FEK:en har skadat mig, vår grupp heter förövrigt AP-FEK haha, tyckte det var jätteslustigt! Men jag måste säga att jag gillar A-Laget också. :P Ska skriva min del idag i alla fall, bara en halv sida typ så det ska väl gå bra :)

Spöade mannen i alfapet häromdagen också. Yeah! Måste bara notera att det är sjukt svårt att få tag på försäkringstanter. Försöker ringa hela tiden men det är upptaget eller en telefonsvarare som säger "är tillbaka blaha blaha". Jaha?

Dagens Citat: "Sex utan orgasm är som julafton utan julklappar!" - Monica

Bruden har ju altlför många visdommar på lager, tror dagens citat av Monica får bli en ny programpunkt på bloggen! Mycket nöje!

Dagens låt: Lostprophets - 4:AM Forever

Kommentarer
Postat av: Monkan

haha och dagens ord borde bli pösa=P

2007-10-18 @ 15:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0