Tjena tjena mellan bena!

Igårkväll när jag gick och lade mig hade jag bestämt mig för att vakna kärnfrisk. Trots min starka och envisa vilja måste jag säga att det gick käpprätt åt f******! Haha ne så illa äre inte men 100 % kärna som monkan brukar säga är man inte direkt såhär på hösten. I alla fall så har jag fria luftvägar och mår bra i övrigt jag ska hoppas att det blir bättre å räcker hela vägen. Försökte baka kaka imorse, ja hur bra gick det! Finns typ inget mjöl, inget socker, ingen kanel!?!? Vad bor ja i för hus egentligen? Eller så är jag sämst på att leta, aja ska fara och shoppa efter skolan och slänga ihop nått innan 19 då vi ska åka på knytkalas. Ska få se Vickis hus idag! Spännande spännande. Är imponerad, här är jag lite nervös över en liten ihopflyttning och hon skaffar hus. Bra att det finns modiga människor att se upp till!

På tal om modiga och även söta vänner har jag fått vykort!!! Värt att noteras är att jag älskar vykort, sparar alla jag får med stolthet och glädje! I alla fall jag fick ett vykort av Josie!!! Från Göteborg, hon är så söt. Det är ju klart att man blir lite gladare när man får veta att någon har tänkt på en! Sprid glädje där ute i världen! Send postcards damnit!





Förutom kärlek från mina vänner (och min karl då) Har jag en ny kärlek
i mitt liv, jajjemän det är Management and organisational behaviour av
Bloisi! Den är hur bra som hellst!!!


Dagens ord by request: Pösa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0