The glove compartment is inaccurately named.

Death Cab For Cutie har som alltid så rätt så rätt!! Vem fan har handskar i handsfacket? Inte jag i alla fall, dock är det fan dags att sätta på muffen min på ratten igen för nu är det kallt igen! Sur-norrland känner jag ibland, men oftast älskar jag det. Inte kylan alltså utan norrland ;P Nu är klockan 02.29 söndag morgon (norrlandstid) ;P och jag har just kommit hem från jobbet. Vi slog rekord i dansare idag, hela 475 stycken på Ersboda Folkets Hus! Man kan säga att jag hade att göra, fick verkligen förtjäna min lön för ovanlighets skull. Dessutom tror jag att jag har blivit söt på senaste tiden! Förra helgen fick jag hela 47 kr i dricks och ikväll blev det 23 kr!! Dock är det samma gubbe så jag börjar tro att han är lite sugen på lamm....

Måste säga att jag är chockad och glad, bloggen lever!!! Mina daliga 8 besökare har ökat till 13! *Jätteglad* Hade jag inte haft ont i kroppen och kännt mig som en 85 årig tant skulle jag skutta faktiskt. Tycker det är jätteroligt att det är några som läser! Ska fortsätta vara duktig med bilder och sådant, vet att text är tråkigt :P

Annars har det nog itne hänt så mycket, köpte boken idag vilket innebär att jag är 609 kr fattigare men vem gråter över spilld mjölk liksom, tacka vet jag ÖL! ;) Jag har varit nykter i helgen, är jättestolt över mig själv! Plugg med Monica imorrn, men hör och häpna vi har bara 17 av 57 instuderingsfrågor att besvara kvar! Och duggan är inte förrn på tisdag, jag svimmar av min studie-flitighet. Tror aldrig jag har studerat såhär mycket. Yeah ;) Ska tvätta också, måste ha nå vettiga trosor att ta på mig om 8 dagar då jag ska på "besiktning" inför op. :P

Dagens klokaste låt: Death Cab For Cutie - Title And Registration

The glove compartment is inaccurately named, 
And everybody knows it.
So I'm proposing a swift orderly change.

Cause behind its door there's nothing to keep my fingers warm,
And all I find are souvenirs from better times.
Before the gleam of your taillights fading east,
To find yourself a better life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0