The final word in the final sentence you ever uttered to me was love.

Tentan gick ju inte direkt sådär jätebra tror det blir omtenta om några veckor men det gör inget för något som direkt fick mig på bättre humör var att hämta karln på flyget efter tentan :) Han har varit här ock hälsat på i helgen och det var en helt fantastisk helg faktiskt! På fredagen var det förfest på haga med alla grabbar och Monica såklart ;P Sedan skulle vi på Hamnmagasinet och se mannens lillebror spela men ack, där råder noll tolerans och blåstest så det sket sig för oss som faktiskt hade insupit 3 öl var under loppet av 5 timmar. Haha! Humor. Jag och Monkan stack på Pipes och avnjöt en Kilkenny *mm mm mm* för att sedan möta upp grabbarna på Corona (otippat nog). Ännu mer otippat hade jag ap skoj på Corona! Jätte många klasskompisar och en och annan kändis från övriga sammanhang.

Som vanligt finns det en del hycklare och en sådan avverkades under fredagskvällen också. Nämner inga namn men Monica vet vem jag menar! Hyfsat upprörd i alla fall, kompisdissen är den värsta av dem alla! Dessutom var den sjukt FET! Aja folk är ju som dom är. Värt att noteras är jag fortfarande ansedd ful av mina vänner på Facebook men trots detta vill dom ligga med mig ;P Vet inte riktigt hur man ska tolka det men jag tar det som allt annat, med en positiv inställning om att jag äger!!! :)

Lördagen blev lugn, låg i soffan och jäste med karln ungefär hela dagen till oändligt många avsnitt av Seinfeld och den fina filmen Beerfest. Sedan dök jag och Monica förbi på grabbarna grus (Lundh, Appelqvist & Valdemarsson) för lite mingel med festande klasskompisar. Alla var chockade och ifrågasatte vart vi hade gömt ölen, kan inte Team Fylla (jag och Monica) vara nyktra en lördag utan speciell anledning? :P Honey överraskade mig när jag kom hem med massa värmeljus och mys i soffan med ett glas vin, gud så söt!

Idag har jag faktiskt inte gjort någonting, jättehemskt att köra iväg min favorit till flyget, sedan grät jag nästan (notera nästan) till reprisen av Grey´s Anatomy. Är fan inte i form känslomässigt alltså!!! :) Fast det var ju ett sorgligt avsnitt. Kort sagt har denna vecka varit sjukt innehållsrik och intensiv, är nästan förvirrad det är jobbigt med 2 hem som skiljer sig så himla mycket från varandra. Man har som ingen koll på vad som händer vart man är eller om man egentligen drömmer (nyp mig någon?). Nu ska jag promenera iväg på konsum och köpa snus, kanske unna mig en dricka också skulle vara gott. Imorrn börjar mitt nya liv. FATCAMP 07/08 har börjat och målet är min version av  "Skinny-Jeans" nämligen mina ljusa Levis. Det gick för 1½ år sen och det ska gå igen!


Dagens favoritlåt: Snow Patrol - Make This Go On Forever



ps. Josie är jättesöt :) Följer bloggen and so should you! http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0