Surprise surprise!!!

Ikväll smäller det! Det är min sista kväll i Göteborg för den här gången och min kära Josie ska ta med mig och karln på nån surprise som hon vägrar tala om vad det är, restriktionerna var att vi ska ta vagnen ner, ingen bil (hmmm?) och inte ha på oss mjukisar. Så 20.30 vid Svenska mässan ska vi ses, jag är sjukt spänd av förväntan! Fan vad skoj, gillar surprises ;)



Såg 2 ap snygga jackor på HM igår, fegade ur, gör det alltid när jg inte har någon som hetsar mig till köp.. ååååh börjar ångra mig men har verkligen inte tid att åka ner på town!! Men jag viilll viiilll viiilll!! Hittade ingen bild på nätet på den knallröda och mest fräsiga...



Tur man kom upp i vettig tid idag iaf så man kan plugga iaf! Ska dyka ner i min oerhört spännande bok, Focus on Marketing nu så jag kommer någonvart. Sjukt less på marknadsföring...Den här tentan är fan körd. uhh så trött så trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0