Sjukan del 3, Avdelningen

Glömde nämna tidigare att efter sövning är törsten otroligt stark därför måste jag återigen tacka Gud för katetern! Annars hade jag aldrig våga dricka så mycket vatten...

Kom i alla fall upp på avdelningen vid 16.00 och till min stora förtjusning hade lillasyster väntat! Äntligen någon att prata med det var sjukt upplyftande faktiskt, thanks sis I Löööv Ya! Dessutom hade den lilla damen köpt choklad åt mig, många plus i kanten för den eftersom jag inte hade ätit på 16 timmar. Vid 17 lämnade damen mig och kort därefter var det middag. Jag fick biffar med potatis och kokta grönsaker, det var det absolut godaste jag ätit kändes det som just då. Fick tillomed efterrätt :P Kan säga att jag fick användning för min endast gaffel taktik vid ätandet, så ät gräs alla ni som hånat mig!

Hann igenom hela kap 8 i Bloisi (sur kommunikation) och ett samtal med honey innan pappa kom förbi vid 18.30. Han hade med sig en clementin oj så smarrigt, lite roar plågad! Han är rolig faktiskt den där pappa, muntrade upp min tillvaro ordentligt. Ärligt, vad skulle man göra utan pappa? Under pappas besök fick jag bekanta mig med sprutor jag ska ta på mig själv i framtiden. Blodförtunnande, hjälp! Jag har inget emot nålar, sålänge jag slipper se dom gå in i mig!!! Tur jag har syrran som säkert gör det med glädje, jag menar hon ville typ vara med på operationen och skära i mig så en spruta om dagen blir säkert upplyftande!

Efter pappas besök ringde honey och vi pratade en stund, det är grymt med telefon! Har jag nämnt att jag har eget rum? Man tager vad man haver som de gamla grekerna sade och ALLT göromål är välkommet när man ligger här för det är sjukt tradigt. Min TV är dessutom paj. Föreställ er min panik, jag ääääälskar ju TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0