Pretty wierd day.

Idag har det inte hänt så mycket. Blev väckt kvart över sju imorse av att pappa sprutar vatten med Allan sprutan i mitt ansikte och vägrar sluta. Måste vara ett bra sätt att starta dagen? Eller? For i alla fall på jobbet och slet 8-12 sean blev det lunch stress och bööörna till universitetet för föreläsning. Lyckades överleva 2½ timme sedan fick kroppen nå damp, typ började skaka, må illa och bli yr. Jätte läbbigt måste jag säga! Gav upp for hem och sov några timmar. Lite bättre på kvällskvisten men fortfarande inte hlet i form. Vad är det för fel på mig och min kropp? Sjuk träningsvärk sen igår också.. Jises! Fick typ be om hjälp med att få av mig arbetströjan, armar över huvud rörelser är inga vinnande koncept idag.

Vet att det var längesen jag lade upp nå bilder, ska göra något slags Italien-Kollage tänkte jag. Dock är det sjukt svårt att välja bilder! Har för många och alla är så fina. Imorrn ska jag köpa den fina boken "Management and organisational behaviour" för alldeles för mycket pengar. Jag och Monica ska ha studiecirkel och gå igenom instuderingsfrågorna känner stressen komma krypandes! Tallin 14-16 December med honey är halvbokat, ska bara göra the actual bokning! Haha :) Ska bli roligt, alltid trevligt att ha något att se fram emot. Tror jag ska boka in en Göteborgstripp i början på November också. Måste ringa sjukhuset och höra hur det går med operationen, verkar gå käpprätt. Om det något jag hyser nada tilltro till så är det det svenska sjukvårdssystemet. Blä så less.

Dagens skiva i bilen: Death Cab For Cutie - Transatlanticism

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0