No life for the bitch.

Näpp, kommre mer spännande om sjukan som duschförsök och sådant ;) Var då mig en upplevelse. Innan jag är klar med sjukan vill ja bara ge en stor eloge till alla sjuksköterskor, sjukskötare och undersköterskor! Ni är det bästa och jag har en enorm nyfunnen respekt för erat yrke. Blev så väl omhändertagen på sjukhuset och ni vet verkligen vad ni håller på med! Djupt tacksam och imponerad. Hoppas ni vet att ni är uppskattade. Och Josie, du skulle göra en grym sjuksköterska!

Jag har numera inget liv, sälar som Jabba the Hut i soffan hela dagarna, slumrar till lite ibland och har ett och annat obligatoriskt toalettbesök. Aj! Varje gång jag ställer mig upp rinner blodet ner i benet och svider av bara fan. Japp that's that. Idag har jag i alla fall förutom ätit mina 3 mål mat + fika (rena rama uppassningen här) läst lite bok, slumrat till en stund, spelat alfapet IRL med syrran, skrivit klart inledningen till case B, nördat lite dator och sett En Princessas Dagbok 2, jag vet man kunde kanske räknat ut kvalitén vaserat på ettan men jaaaaa jag har inget liv och helgtv är sämst.

Nu sitter ja här själv, syrran sover och pappa är på fest, får se om ja orkar göra ett försök mot sängen eller bara däckar i soffan, känns lockande just nu. Lite morfin på den kankse? ;) Liva upp stämningen det är ju trots allt Lördag. Är nästan klar med min sista Dark Tower bok och det börja bli olidligt spännande, kanske återgå till den?

Måste rekommendera The Dark Tower serien skriven av Stephen King. Läs den på engelska den är bäst så! 7 bövker dessutom så det är lite att plöja i för alla er som gillar fantasy med lite verklighetsanknytning. Skitbra i alla fall! Roland Deschain the last gunslinger är min hjälte alla dagar i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0