Mardrömmar igen?

Drömmer sjukaste sakerna när jag napar på dagen, var tvungen att napa efter att ha tragglat mig genom ett kapitel i boken (höll seriöst på att somna) och skrivit av åhörarkopior till ytterligare 3 kapitel. Sedan blev det lunch och Days of our lives, men åter till madrömmen, drömde fan att nån idiot vevade ett samurajsvärd och typ gav mig djupa skärsår på armar, händer, ben och fötter... i Ersängshallen! Hahaha.. fick typ panik, en sak att de gjorde ont och var oväntat och oprovocerat men JAG SKULLE ÄNTLIGEN FÅ OPERERA MIG! Oj oj den där operationsgrejen driver mig till vansinne faktiskt...

Måste erkänna att jag skulle göra en grym housewife faktiskt! Lagat mat (hör och häpna josie) senaste dagarna och det har blivit Burgundisk köttgryta, fläskpannkaka och idag ska jag ta fram en gammal favorit, Josies korv stroganoff! Ska faktiskt sätta mig och läsa en timme till sen duscha, laga mat och klä mig. Måste ju vara redo för surprisen! iiih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0