Långkalsonger - nya modet!

Utförde ett litet test i söndags som berodde på att jag numera lever i långkalsonger och endast långkalsonger och orkade inte klä på mig när jag skulle åka till Monica och plugga. Så jag åkte på konsum för chokladköp och på OK för att tanka, iförd långkalsonger endast på den undre delen av kroppen och en jacka som inte täckte min kalsongtäckta röv. Måste erkänna att ingen tittade konstigt på mig, varken de som handla på konsum, kassörskan på konsum, gubben vid tankslangen eller kassörskan på OK. Inte en sned blick! Då kan man undra vad det beror på...

1. Har modemedvetenheten lämnat Umeå?
2. Är Umeåborna så försiktiga och politiskt korrekta att de itne vågar titta snett på något avvikande?
3. Eller är det helt enkelt så att Umeå har så pass hög acceptans att man kan "pull-off" i stort sätt vad som hellst? (Och förklara det som ett student-hyss? Haha...)

Värt att noteras bottnar allt detta i att jag hatar långkalsonger som ett komplement till byxor, dvs att ha långkalsonger under byxor som det är tänkt. Men jag älskar att använda långkalsongerna fritt!



image55

Kommentarer
Postat av: claes

eller att de var bara snälla mot en fin tjej som skulle bli ledsen ;)

2007-10-16 @ 16:46:28
Postat av: Josie

ha :D långkalsonger eeeeh de bäste, och de tycker väldigt många..därför de inte tittar snett för de tycker de e starkt av en tjej att gå klädd så ute när allt annat folk gör de hemma där ingen ser :D

2007-10-16 @ 20:28:39
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0