Kontaktannons!!!

JAha satt och bläddrade i VK igår vid frukosten och vad fastnar jag för om inte kontaktannonserna. Måste säga att det är ett lite halvläskigt genomgående tema på dem. För det första var typ 90% av "Man söker kvinna typen". Av dessa handlade merparten om män som sökte gifta kvinnor för otrohetsaffärer eller gifta män som sökte seriösa älskarinnor, okej? Annonserar man om älskarinna i dagstidningen? Det var en lite mystisk approach men okej. Om man ser på den "lilla" men ändå existerande "Kvinna söker man" sektionen är det 99% annonser som handlar på 50+ damer som söker en karl för sällskap och långsamma promenader typ. Det är fan gulligt! Dom låter alltid så glada, positiva och nöjda med livet på något sätt i sina annonser. Blev glad, hoppas jag blir en ärtig gammal dam en vacker dag.

Annars då? Satt i sekretariatiet igår på innebandy, mitt gamla lag lirade. Sedan var jag hos Tommy och käkade marängswisch, jaaa jag tål inte mjölk men lite kan man äta det är ju gott ;P Sedan gick jag Monica, Tommy och hans tjej över till Joel och såg Die Hard 4 (Live Free or Die Hard) måste säga att en var bra! Jag var imponderad. Åt även upp resterna av min morotskaka. Mumma!! När sedan rumpmassager började demonstreras kände jag att det var dags att åka hem och knyta sig. Nu ska jag byta däck! Tjopps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0