Knipövningar & lårspänningar.

Jajjebus! Blev rädd nu såhär efter en vecka liggandes att jag börjar få fyrkantig stjärt! Lär väl vara ett stjärthål i soffan innan jag är klar :P Så jag kom på att addera lite stjärtknipning till mina lårspänningsövningar. Bara för att hålla igång lite liksom! Så nu sitter jag och kniper min stuss medan jag bloggar lite. Har faktiskt förtjänat eftersom jag idag skrev klart en restuppgift, tror det ska duga! 2 more to go I'm on fire.

Ikväll ska jag (förutom att njuta av otroligt bra tvkväll, Ugly Betty, Desperate Housewives och filmen "Closer") välja ut och skicka massa digitala bilder till framkallning så jag har något att göra framöver, ska börja med mitt resealbum hade jag tänkt ;) Så kan jag och mannen pyssla lite när han kommer. Iiih han kommer snart! 9e november får jag lite sällskap, som inte är pappa elelr systeryster. Jag lovar jag klagar inte, älskar er och det i gör för mig men omväxling förnöjjer som ni alla vet ;)





Måste bara säga att Days of our lives var sjukt spännande idag!!!! Nästan så jag längtar tills imorrn ;P Marlena föll ner döendes på Carolines vaka! Omg omg omg... ;P



Kommentarer
Postat av: Josie

Alltså HAHAHAHAHA, gumman. Nu går de fan utför när Days börjar bli så spännande så du pratar om de ;P

Iiiih skoj att Cläjs kommer upp! :)

2007-10-31 @ 10:14:17
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: Monkan

suck, typiskt at man ska spendera livet i skolan så jag missar days.. dock blev vinterdäcken påsatta idag.. framsteg!

2007-10-31 @ 16:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0