Killar kan...

...också använda string! Det var gårdagens sanning, kommer jag kunna leva på länge, den mentala bilden! Med rätt man och rätt pose kan det nästan vara hett faktiskt!! Haha ;) Någon mer spännande slutsats jag kom på igår var att man kan typ bli hög på kunskap och att studier faktiskt kan leda till en euforisk känsla av tillfredställelse! Helt otroligt, jag och Monica har startat studiecirkel på två personer och vem kunde ana att instuderingsfrågor och teoretiska modeller kunde faktiskt bli både itnressanta och pedagogiska med lite färg ;P Så jag är nästan (notera nästan) taggad på att fortsätta. Måste faktiskt erkänna att jag är sjukt nöjd med det jag åstakommit hittils i alla fall!

Kanske mer ikväll? Smått laddad... ps någon som vill sälja Management and organisational behaviour av Bloisi, Cook & Hunsaker? Surbokia har inte fått in den än.. gah.

Liten parantes, Pussi kompakt räcker längre!  Vad fan är det för slogan? Skrattar varje gång jag är på toaletten hos Monica...

Idag har Team Fylla slagits för Whiskeyns rätt i vildmarken i skolan. Fick försvara whiskeyn infor hela klassen, personligt påhopp tycker jag! Och läraren säger att whiskey är itne bra att ha i vildmarken på vintern för att på natten är det kallt och den får väldigt låg temperatur. Vafan vi kraschade ju på morgonen, tror han verkligen det finns någon whiskey kvar när natten kommer??????

Roligt att jag fick skäll idag på jobbet (när jag svarade i telefon) för att min chef inte har fått ett meddelande av en av mina medarbetare eller bara inte orkat ringa upp en viss person. Jaha? Jag som extraanställd vet ju verkligen vilka meddelanden som far hit och dit och ännu mer var min chef gör. Gärna när han har gått hem. Roligt roligt :) Svärling ringde mig idag! Sökte i och för sig mannen min egentligen men det var roligt att prata med honom, han är rolig :) Näe nu lockar Bloisi så att jag svimmar, ska dra till Monica, ha lite studiecirkel och fnissa åt Pussi paktetet på toaletten!

Dagens gå till jobbet låt: Early to bed - Obsolete

Kommentarer
Postat av: Monkan

haha, ja visst kändes det som ett personligt påhopp.. trycka ner Wirren och påstå att den inte är viktig.. vissa saker får en att höja rösten, även om man riskerar en alkisstämpel i pannan!!!

2007-10-12 @ 00:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0