Italien & Franska Rivieran med honey, 2007, Del 1 av 7

Japps nu har jag gjort i ordning lite bilder så det kommer komma upp eftersom under veckan! Värt att noteras så vaknade jag med ännu värre träningsvärk i ljumskarna än igår, trodde fasiken det inte ens var möjligt. Sitter och väntar på att de ska ringa från bokhandeln så en evighetslång dag av plugg kan påbörjas. Har ett sjukt sug efter bea ;P

Italien resan började i alla fall i Florens vilket enligt min mening är typ jordens vackraste stad! Så vitt jag vet i alla fall, jag har säkert inte varit överallt men det är omöjligt att inte bli förälskad i Florens. Solnedgången var sjukt vacker, vi var uppe på Piazzale Michelangelo och såg solen gå ner över broarna.. Överhuvudtaget var det en väldigt mysig stad, ganska lungt tempo men ändå liv, gångavstånd till det mesta, vackra byggnader och sevärdheter och sist men inte minst fabulous väder!


Florens, Italien

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0