Invited to Labero.

DET var överraskningen! Joe Labero showen på Rondo, Josie honey det var det bäste!!! Sjukt bra show och jävligt bra platser :) Härlig stämning och Labero är faktiskt grym, om än jag måste erkänna att jag föredrar de mindre tricken före de stora, på något sätt mer skicklighet inblandat.. fast när 13 pers ur publiken försvann i buren var jag mållös :P Karln var som ett barn på julafton!! Så roligt att han uppskattade det också. Fick med mig ett kort från Laberos kortlek också som souvenir, kul kul :) Efter showen gick vi på Heaven 23 och tog ett glas vin, himla najs. Var en riktigt bra kväll för att vara min sista i denna härliga stad Göteborg för den här gången.

Josie frågade mig en lustig sak idag och det var: "När kommer du hem då?". Ja när kommer jag hem då? För det känns faktiskt som att vara hemma när jag är här, på något sätt är allt här som det borde vara varje dag. Så jag lämnar mitt andra hem för den här gången, men snaaaart Josie snaaaart kommer jag hem igen.



Kommentarer
Postat av: Josie

*klappa händer av lycka* woho, så jävla bra att de va uppskattat!! :D Nu har ni även sett vart jag är o jobbar, ska dit ikväll. O JA kom heeem snart ;)

2007-10-04 @ 10:07:44
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0