Imorrn ska jag under kniven!!!!!!!

Åh så jag har längtat och besiktningen gick jättebra såimorrn, troligtvis 07.00 ska jag vara på sjukan och åka in under kniven. Äntligen ska man bli lagad, nog för att denna procedur leder först till mer invaliditet men sen då jävlar! Aspeppad! Studsar innombords, nu är det bara på med långfillingarna och känna lugnet resten av dagen som endast är en transportsträcka. Kan bli lite frånvarande på bloggen i några dagar sen så ni vet, lite hög lite groggy lite in pain :P

Dagens citat: Bara 5 stycken, men jag dejtar inte alla längre!

Kommentarer
Postat av: Taka

YEAH!!
Lycka till i morgon :)
Kram

2007-10-22 @ 16:57:23
Postat av: The Bitch

Tack såmycket! Lite nervös ;)

2007-10-22 @ 18:01:10
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: Monkan

det va baske mig på tiden, snyggt jobb att klå mig i operationsloppet!! hä ä bara att slå en pling om du behöver nåt nu under invalidtiden!

2007-10-22 @ 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0