He was born in '84 in a Commodore 64.

Måste erkänna att det inte känns bra alls. Är jättenervös för om det blir nått sedan är jag jättenervös för vad som händer efteråt. Dessutom vad jag missar. Jätteläbbigt känns det här. Men min största skräck är faktiskt att det inte blir av alls. Och just nu känns det som ett väldigt troligt scenario. Fattar inte, det är ju knappt så man vågar gå ut, har levt typ i långkalsonger och mjukisar i 4 dagar och ändå känns det som om jag kan inbilla mig något. Jises. Vill bara ligga hemma och typ knappt röra mig men åt andra sidan ska jag ju göra just detta sedan i flera veckor. På med salva på med långkalsonger och nu kör vi...

ps. Kommer fan dö av hjärtsvikt innan jag ens ska dit.



Dagens jag-dör-låt: K-Pist - C64



9 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0