Gud hjälpe mig!

Gjorde idag träningscomeback på IKSU efter 4 månaders uppehåll, jag kan knappt skriva skakar fortfarande. Mest förvåningsvärt var att jag tog typ lika mycket som för 4 månader sen på gymmet men det var nog mer vilja än vältränad kropp eftersom jag sitter nu 30 minuter senare och skakar i hela kroppen och är sugen på att spy ;P Jises jag kommer ju inte kunna gå imorrn!! Idag började i alla fall mitt seriösa liv, var i skolan hela dagen (wow) hade med mig eget kaffe (mer wow) och ärligt så hade jag riktigt kul med Monica, Axelmannen och Tommy-PP-Joel med viktiga snusk diskussioner och Monicas illustrationer av snusk-landet (självkart en kommunistisk öststatsdel och på andra sidan bron the västerländska promise-land). Lyckades i alla fall dämpa ångesten över att vi nästa tisdag har dugga på 450 sidor med lite snoppar och butt-plugs.

Nu ska jag dö lite, sen duscha och sist men inte minst filosofera hur jag ska få tag på bokjäveln, kostar 500 spänn är asfet och skrämmande och jag behöver den PRONTO!!!! Testvecka med nyttigt leverne fortsätter imorgon... evaluation på söndag!

Dagens chins låt: Young Love - Discotech

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0