When you find me in the morning...

Jag var sjukt sur imorse. Inte så konstigt om man har världens sämsta morgonhumör, Josie som varit min combo i ett års tid vet *blink*. I alla fall är det lätt att bli upprörd om man måste kliva upp en timme tidigare än nödvändigt för att sitta på pappas jobb och vänta för att sedan få skjuts till skolan. Vart är min färdtjänst? God damnit...

Men det var Ferry som hade föreläsning och den var bra! Håller tummarna för Monica som har storaction idag. Hoppas det har gått bra!!! :) Fick uppgift igen över helgen, rätt enkelt för mig dock för jag ska bara presentera centralmått, piece of cake! Dock är jag sur för att jag lånade ut en statistikbok till en tjej som flyttat till Stockholm nu så den är väl förlorad. Grr...

Igår fick jag i alla fall mina första kommentarer på bloggen av folk jag inte känner ;P Jätteroligt! Blev väldigt glad, kul att någon läser iaf, inte för att jag skulle sluta om ni bojkottade mig men ;) Och ni som jag känner får gärna fortsätta kommentera! Blir glad av era kommentarer också... juh.

Fick skjuts av Olle hem idag! Yeah så slapp ja vänta en timme på taxi-pappa som hade besiktning idag. Skönt att vara hemma. Håll i hatten allihopa för från och med nu tänker jag köra med en krycka. Eller kryckkäpp som de står i alla papper från sjukhuset ;) Så skönt att det går framåt.

Dagens låt: Lifehouse - The Joke

Ps. Kört mina lyfta benet åt alla håll övningar 4 kvällar i rad nu. Svettigt men skönt att "träna" haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0