Way too much action...

Efter att ha legat stilla igen i 2 dagar och knappt ätit något var en super-tripp till det enorma köpcentrat COOP Forum Ersboda kanske att ta sig vatten över huvudet. Efter en tripp inne på HM, KappAhl och COOP återgick vi för en sista titt på HM. Där dog jag! Började bli yr, illamående och det flimrade för ögonen. Satte mig ner vid sminket men när jag insåg att toalett var i panik behov praktiskt taget sprang jag med kryckan mot COOP.

Som tur är kryckade Monica efter mig och fixade mig en blom-påse just in case för det fanns bara en handikapp toalett och den var upptagen. Tack Monica! För blompåsen behövdes, som tur var blev toaletten ledig just när jag hade kommit igång. Pjuh. Sen var det bra.

Shoppade lite på HM, accessoarer som det så fint heter ;P Till min 90-tals outfit! Ska på 90-tals fest på lördag. Ni minns väl 90-talet? Hanson, Backstreet Boys och Spice Girls strömmade ur högtalarna. Tjejerna hade på sig stora, långa tröjor och tights, eller utsvängda jazz-byxor med buffalo-skor och fruit of the loom hoodies. Det bästa var väl egentligen att alla gick i mjukisar! Fila skorna och adidasmjukisarna med ränder och knappar på sidorna var ett måste.

Ska bli kul att komma ut! Tack för inbjudan Vickis ;P Blir fetfest på lördag!!! En öl! Eller två små...

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul med 90-tals fest :D

2007-11-22 @ 19:41:46
URL: http://bellaahs.blogg.se
Postat av: The Bitch

Jaaaaa! Men modet var inte det hetaste ;) Svårt att hitta något bra att ta på sig också... ;P

2007-11-22 @ 20:29:45
URL: http://thebitchisback.blogg.se
Postat av: Monkan

du kommer att glittra som en discokula! tat lugnt med ölen bara, invaliditet bjuder på betydligt snabbare fylla:)

2007-11-22 @ 20:37:55
Postat av: The Bitch

Haha ja men en häftig discokula! Jag önskar mig inget helldre än en snabb och effektiv fylla på några timmar ;P

2007-11-22 @ 21:52:22
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0