Världen är allt bra konstig.

Dagens ilandsproblem måste vara att jag är dödstrött för att jag var uppe halva natten och läste en urkass bok. Då kanske ni frågar er, varför är man uppe halva natten för att läsa en urkass bok? Svaret är enkelt, det gavs hintar om att dom skulle få till det. Så jag kunde självklart inte sluta förrn jag visste om de hade fått till det eller inte. Dröm om min besvikelse då att förutom att boken är kass, SÅ FÅR DE INTE TILL DET! De börjar få till det och mitt i börjandet slutar dem. Jaha? Borde vara straffbart att bygga upp sådanahär förväntningar. Klockan 04.00 imorse var jag grymt besviken.

Nu har ännu en dag kommit till kvällstid och vad har jag gjort? Inte ett skit. Jag förstår inte mig själv ibland, har så många bra planer men aldrig kommer jag till skott när jag faktiskt har tid. Blir studiecirkel med Monica ikväll, ska göra färdigt vår enkät. Om makt. Japp vi gillar makt!

Näe nu ska jag tamefan ge mig i kast med alla papper. Måste ju förbereda mig ;P Bara 2 månader kvar!

Någon dag förra veckans citat: "Ja jag bara spelar cool men egentligen vet jag allt om fiskar å djur"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0