Vad händer?

Det känns som att det är idioternas dag idag, och jag brann av på en lärare så nu kommer jag väl få ig på alla mina restuppgifter men jag försökte minimera skadan med några snälla mail efter och annars kan jag väl alltid skylla på att jag är hög på morfin eller något va? Smärta måste också vara bra för att yra.. eller hur?

2 bra saker hände idag i alla fall, hade 20/30 rätt på duggan, YEAH!!!! Dessutom har jag otroligt nog börjat med hemtentan, trots att det är tusen år kvar till den ska in så det är imponerande. Körde fast vid en sida och gav upp men ändå har i alla fall skrivit nått! Känner vissa dagar att bördan att ha gåvan att behandla ord är tung att bära, ska få plats med fråga 1A på en sida och har redan skrivit för mycket. Uj uj uj!

Snart kommer Monica och uppmuntrar min dag ytterligare :) Det blir roligt! Jag gillar att skvallra and i'm not ashamed!

ps. Days är SJUUUUKT spännande nu, jag är inne inne inne!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0