Syjunta 2007.

Japp jag kom igång. Till slut! Nu har jag paus och är alldeles svettig! Ansträngande att kräla runt på golvet liggandes raklång på mage. Det är min enda golvpose med tanke på icke-böjbarheten på ena benet. Det är typ som att göra rygg och arm hävningar konstant! Kan jag räkna detta som workout? Nästan allt utritat, sista remsorna kvar sedan ska det börja klippas. Nedan ser ni en kass bild på klänningen som ska bli, fast min blir kortare ska bara ha ett "lager" kjol.

Jag är peppad, jag är pysslig jag är grym!

(Detta nyvunna självförtroende kommer från att min "Support" är hemma igen. När supporten finns tillgänglig känns ingenting omöjligt. Inte ens att jag ska sy en klänning och att den ska bli bra!)

image93

Bilder av The Bitch

Kommentarer
Postat av: Monkan

fasen va snygg den va i modellen!! då är då smart som gör nåt som kan återanvädas, haha, hur ofta komer jag leka julgran igen??

2007-11-30 @ 19:08:46
Postat av: The Bitch

Haha man vet aldrig när man ska vara en julgran! Jo den e ju snygg på bilden men frågan e hur det blir i verkligheten när mina fingrar har gjort some magic ;P

2007-11-30 @ 21:50:49
URL: http://thebitchisback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0