Sur-Skandia.

Om det är något jag inte gillar att ha och göra med så är det försäkringsbolag. De är elaka, långsamma, dryga och säger "Mmmm...aaaaaa..mmm" hela tiden. Framförallt går det tydligen inte att komma fram till rätt person heller. Finns ett nummer på mina papper att ringa, som är till växeln. Jag ringer växeln och förklarar mitt ärende och hon kopplar mig till "rätt" avdelning.

Tjii fick jag! Kopplades om 4 gånger för jag hade tydligen hamnat fel. Hur fan ska jag veta vart jag ska om inte ens de vet? Till slut hamnade jag på olycksfallskada för barn och ungdomar. Haha jag är barn och ungdom! Hör på den :) Tydligen hade mina papper kommit in för 2 veckor sedan men de "har inte hunnit behandlar mitt ärende", no shit Sherlok.

Efter många om och men skulle det vara löst med min pensionärstaxi till nästa vecka. Kul att det är 2 veckor kvar på min beviljade färdtjänst då. Jättekul! Bra att ni är snabba på Skandia. Verkligen...

Det lustigaste var telefonsvarar tanten som sade "Du är placerad i kö, dröj kvar ditt samtal är viktigt för oss!"  Hyckleri på hög nivå någon? Den 23e Oktober 2008 får jag höra av mig angående sveda & värk, bestående men & ärr och invaliditetsgrad. Tjoho då ska jag bli rik. Blir dyra julklappar från mig 2008 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0