Stendöd idag med.

Det har nästan varit too much action den här veckan, fått lite värk av allt rajtande fram och tillbaka och idag är det fieldtrip igen! Till sjukgymnasten, jag är rädd att jag kommer få skäll! Inte spännt mig nog, musklerna i vänsterbenet är typ borta. Hjälp! Måste också göra en lista på frågor till henne annars glömmer jag väl bort saker ja hade tänkt att fråga. Hoppas jag kan åka med honey till Tallin i december *hoppas hoppas hoppas*.

Nu är det endast 60 sidor kvar av min bok! Tur jag ska ner i förrådet imorrn med karln när han kommer så får jag rota upp nån ny att läsa. Funderar faktiskt starkt på att skriva min restuppgift typ NU, pappa hämtar mig 14.00 för avfärd till sjukgymnasten. Lite vettig ska man väl vara? Måste väl börja klä på mig och så vid 13 för att bli klar i tid ;P

Ska hämta bilder från OnOff idag! Har framkallat digitala, hoppas de blev bra! Eller mer hoppas att de är klara egentligen...

Tjao!

ps. Helgen som kommer nu är min 5e nyktra helg i rad! Ärligt så är jag typ inte ens sugen heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0